söndag 10 oktober 2010

Baby, can I hold you tonight.

Broadway, Billy Elliot!

På Brooklyn bridge

Central park <3

Fina Johan!

Vi hittade till det Svenska cafét! haha. Ball.
Svårt att sätta ord på det här alltså. Varit med Johan hela helgen. I fredags begav jag mig in till The City. Vi åt mat och gick till Broadway för att kolla på vår första Broadway show. Helt fantastiskt bra var det! "3D fast på riktigt!!!!" - Johan. haha. Kan säga att detta inte var sista gången jag såg en Broadway show... Senare delen av kvällen spenderades hemma hos Johan, lite vin och film.

Spenderade natten och vaknade upp till en underbart vacker lördag! Solen stekte och dagen var bara så fin. Vi tog oss en promenad genom downtown Brooklyn och vandrade sedan över Brooklyn bridge till Manhattan. Central park blev vår destination och senare kinamat.

Vår lördagskväll fick ändrade planer så vi stannade hemma hos min på Long Island och chillade.
Nu är klockan halv tre och det börjar bli dags för att krypa ner i sängen.


Thanks Johan for this awesome weekend! You really are something special.
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk helg Sandra :) .!

    SvaraRadera
  2. Ja <3 Längtar till på lördag! Även fast att jag inte kan sova med dig :(

    SvaraRadera