onsdag 27 oktober 2010

And you give yourself away!

Såhär kan man gå klädd här! Lovely.
Jag och Patrick på Zumba.
Kan inte förstå att det är över 20 grader och klockan är halv tio på kvällen! Helt otroligt. Himlen är orange av någon anledning också, den har varit det ett par kvällar nu.

Hade en otroligt rolig kväll tillsammans med Patrick och resten av LCC gruppen. Blev Zumba för vår del på en dansskola här i området. Måste ju erkänna att det var SJUKT kul att se Patrick dansa "sexy-dance" haha. Skrattade så att jag grät! Efter satte vi oss och åt lite mat innan vi åkte hem igen. Var en bra och fruktansvärt rolig kväll. Lärde mig även en ny mening på tyska eller vad det nu är, österrikiska (?) whatever. Det är en mening jag ska säga till Patrick's kompis när han kommer hit i alla fall, han kommer få sig ett gott skratt for sure!!

I love America!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det är så bra väder! :)
    En liten fråga.. Jag ska till New York i januari för att vara au pair, men är lite osäker på om jag ska ta med mig min dunjacka :s Vet du hur kallt/varmt det brukar vara på vintern? :)

    SvaraRadera
  2. Hej! :) Just nu är det helt sjukt väder. Jag går i shorts och linne på dagarna och på nätterna :O
    Alltså, jag kom ju i somras så jag vet inte hur kallt det blir. Men vad jag har hört/vet så kan det bli ganska kallt, minus till och med om man har otur, beror på vintern också.
    Jag köpte för några veckor sedan en tjock jacka som jag ska ha i vinter. Tror det kan vara skönt :)

    SvaraRadera