tisdag 19 oktober 2010

And if the ocen lies between us

Okej jag är fortfarande sjuk. Eller är bara förkyld egentligen men det är väldigt jobbigt att göra något. Man är otroligt seg. Kan inte säga annat än att jag legat i soffan hela dagen med Jack, kollat på film och sovit. Imorgon är det nya tag och förhoppningsvis till och med en sväng till gymmet också.. Men får se hur jag mår.

I veckan ska  jag förbereda inför helgen. Jag och Johan ska upp till Silberbay i upstate New York för att gå vår helgkurs. Blir att åka härifrån vid lunchtid på fredag och komma hem sent på söndag. Ska bli underbart att få spendera en hel helg tillsammans!

Behöver klippa mig och göra slingor, men har inga pengar för det! Snälla älskade söta mamma, sponsra med några hundra kronor..? Jag saknar dig (A).

Your still there for me
Wherever there might be
And if an ocean lies between us
I'll send a message across the sea
But you can sleep tonight
Knowing it's alright
I believe that you will listen to my song
Your still there for me
Whatever there might be
.


Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Din älskade söta mamma saknar dig också.
    Mer än du saknar mig.....
    Puss på dig min prinsessa

    SvaraRadera