torsdag 28 oktober 2010

23.05

Jag och mina söta tjejer åkte till Starbucks för att mysa lite denna härliga torsdagskväll. Fortfarande 20 grader och det är 11 på kvällen, say whaat? Men det var underbart kul att få se dom igen, var ju ett tag sedan nu. Alla var ju bortresta denna helgen och så har det inte funnits tid i veckan. Men vi delade många skratt och det blev en del tjejsnack helt enkelt. Fint!

Nu ringer min underbara Johan på skype här så måste svara och prata lite med honom innan det blir sängen. Saknar honom och imorgon är det bara en dag kvar tills jag får träffa honom igen. Förresten, jag tror jag är kär...

Puss och kram mina vänner!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. ännu en sömnlös natt ,för att hjärnan går på fullvarv tack vare alla miljoner underbara tankar om dig . äntligen snart lördag ,så jag kan stilla mitt behov av din närhet ! <3

    SvaraRadera
  2. Inatt blev det inte många timmars sömn tack vare dig Johan.. Det är jobbigt men så otroligt fint <3 Önskar bara att jag kunde spendera de sömnlösa timmarna MED dig, inte TÄNKANDES på dig.

    En dag kvar!! <3

    SvaraRadera