lördag 4 september 2010

What happens in New York stays in New York

Jag och Rachel on Jones Beach.

The Beach Hut!


Stranden, är lite vatten där på grund av stormen som var i fredags, men det var hur fint som helst ändå! Ska ta mer bilder på måndag, verkar som att blir stranden för oss alla då :)
Har haft en underbar dag tillsammans med min värdfamilj. Blivit en del guidning runt om i staden. När det var dags för middag åkte vi ner till Jones beach för att äta på ett ställe som heter Beach Hut. Det är som en pub där olika band kommer för att spela, folk dricker och äter god mat! Var hur kul som helst. Ett par grannar följde med oss ner så fick träffa dom med.

Efter middagen stannade vi förbi på Starbucks för att köpa kaffe och sådant. Det var mitt första besök där så det var spännande! Smakade på en ny smak utav deras frappe! It was delicious!

Imorgon ska jag och Rachel åka och handla lite saker inför min welcome to the USA barbeque som de ska ha här. Kommer bli hur kul som helst. Massa mat, massa folk, bad i poolen och allt du kan tänka dig! Längtar så. Blir att hoppa i säng snart så jag orkar med morgondagen.

Lots of love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hallå vill se bilder på ditt nya place, gief

    SvaraRadera