torsdag 30 september 2010

Studying!

SUCK! Sitter med min första amerikanska hemläxa... Ska skriva två uppsatser för klassen jag ska ta den 22-24 Oktober. Har suttit med den första delen sedan 10 i morse och nu är klockan 5! Tror att jag kommer avlida. Har bara skrapat ihop fyra sidor än så länge. Ska bli aningen längre, men jag har verkligen INGET mer att skriva. Är väldigt trött på detta nu och vill bara träffa mina vänner.

Tanken för ikväll var att vi skulle till Levittown för att fika, men en stor storm är på väg in hit så att ta bilen är inte smart eftersom att i förra veckans storm krossades flera hundra bilar och en person dog. Stannar nog hemma eller tar en promenad bort till Patrick.

Jehovas vittne var även här och pratade förut, haha. Dör. Pratade lite med dom men inte så värst länge. Skypade även med ungdomsgruppen där hemma i Sverige! Saknar att gå på dom mötena, så mysigt.

Nu blir det tillbaka till pluggandet, usch.
Love
-S

Edit:
Mina små söta underbara värdbarn var nere på undervåningen ett tag och lekte. De hördes lite bråk och sådant men både jag och min värdmamma lät det vara. När de senare traskar upp en efter en i trappan har de målat varandra mer spritpennor i ansiktet! Vi båda bröt ju ihop när vi fick se denna galna/charmiga/busiga look på barnen. Skrattade så att jag grät. Ibland är barn bara allt för underbara!

3 kommentarer:

  1. Hata jehovas!!! Du skulle kastat bajs på dem. :)

    SvaraRadera
  2. okej, du ska ta en klass. förstår precis. men sandra, snälla, svenska tack. jag visste att det skulle bli såhär.

    SvaraRadera