fredag 17 september 2010

Stucked in Manhattan!

Min älskade mamma är i staden!!! Åkte in till staden igår för att träffa henne. Blev MASSOR med shopping och prat. Kristian och Janne stannade på en bar och drack hela kvällen medans vi catchade up med varandra! Tänk hur mycket som kan hända på bara tre veckor!! Sjukt.

Ska lägga upp bilder sedan på det jag fick shoppat men det var ett par örhängen, ett nagelack, en jacka, en halsduk och två väskor. Mycket nöjd med mina inköp måste jag säga. Men gillar inte att plånboken blir smalare haha. Kommer bli svårt att motstå New Yorks stora och underbara utbud av shopping. För bra för att vara sant.

När klockan började närma sig åtta ringde min värdpappa och frågade när jag tänkte åka hem, han var på jobbet (på Manhattan). Tydligen hade det varit en stor storm i Queens, Bronx och Brooklyn så alla tågspår hade blivit blokerade av träd. Så jag tog en taxi till hans kontor för att vänta med honom på en taxi som skulle ta oss hem. Tänk dig hela manhattans arbetare i panik för att komma hem, kan säga att det tog ett tag för oss för att få tag i en ledig taxi. Så först närmare tolv var vi hemma. Men man ska ju inte klaga på att vara fast i Manhattan haha. Helt okej ställe att fastna på.

Nu ska jag till gymmet och träna pilates!
Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar