lördag 4 september 2010

Saturday


Idag har varit en bra dag! Eller klockan är bara fem. Vi har varit ute hela dagen, åkt till en park och kollat runt lite i området. Pappan i familjen körde och visade mig runt. Det var toppen! Sedan testade jag och köra en bit också i den ENORMT stora bilen de har. Är som en buss! Men det gick bra. Lite andra regler och sådant som gäller här men det ska nog gå bra att lära sig :)

Nu ska vi snart åka till affären och köpa allt som behövs inför morgondagens stora fest. Det är faktiskt en fest för mig, kan man säga. 30-40 personer kommer och vi ska ha en stor berbeque i deras trädgård. Kommer bli hur kul som helst!

Nu ska jag och ett av värdbarnen måla naglarna :D
Ha en bra dag/kväll vänner. Jag har det toppen!

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt det låter... Verkar vara en väldigt gullig familj! Känns skönt.

    SvaraRadera
  2. bra att du har det bra, bilder på huset!
    puss.

    SvaraRadera