onsdag 1 september 2010

Onsdag på skolan!




Hej mina svenska vänner!

Sitter i allrummet i våran korridor, ganska mysigt. Trött efter dagen. Men den har varit fin. Har bland annat tagit en promenad ner till havet med David och Björn, ätit konstig mat och haft roliga lektioner.

"Jacob Black" har börjat flörta med mig av någon anledning. DÖR! haha.

Imorgon bär det av till New York.Min värdfamilj har betalt för allt så det blir roligt! De flesta jag lärt känna här ska med så det kommer bli hur kul som helst! Får börja välja ut kläder redan i kväll, det kommer bli VÄLDIGT varmt inne i den stora staden!
Sweet dreams!
xoxo
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hej vännen, vad roligt att höra att du trivs i NYC :) Är lite avundsjuk! Nu åker jag ju snart men jag kommer hålla koll på dig ;D
    Puss&kram Bella

    SvaraRadera