torsdag 16 september 2010

My crib!

Efter många om och men och efter många människors tjat på bilder på rummet så har jag äntligen städat mitt rum och fått lite mer ordning på mina saker. Tog ungefär två timmar för mig att städa allt. Är inte lätt när man har en lägenhet för sig själv. Blir en hel del att fixa då, haha. Men här kommer i alla fall bilderna på mitt lilla crib :) Enjoy! 
Min säng och mina datorer!
Min TV och min byrå med kläder.
Mitt kök :)
Min ytterdörr och ingången till mitt badrum.
Inne i badrummet.
Dusch och min garderob.
Min lilla tvättstuga :)
Utgången till lekrummet och övervåningen till huset samt min walk in closet.
Är lagom stor för att kunna gå in i och finns plats för MASSOR av nya kläder!!!
Skor, damsugare och mina väskor.
Hoppas ni är nöjda nu när ni fått se hur jag har det, haha. Kämpade ett bra tag för att få ordning ;) Min AC är dock inte inkopplad än. Ska försöka få det fixat innan mamma kommer. Nu ska jag ut i solen och steka någon timma innan lilla Jack kommer från skolan.

Lots of love!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Jag är avundsjuk! :p Du har ju som en helt egen lägenhet! Ser mysigt ut :-) Hoppas att allt är bra med dig och att det går bra med familjen!

    SvaraRadera
  2. Haha, ah det är en lägenhet. Ganska gött.
    Allt är jättebra här! Hoppas allt är bra hos dig också!! :D

    SvaraRadera