torsdag 9 september 2010

Movie theater


FedEx var här för en stund sedan och lämnade min mobil som min värdfamilj har köpt till mig. Joe (min värdpappa) ska hjälpa mig i kväll att fixa den. Jag har ingen aning om hur man gör nämligen, haha. Men visst är den fin!! Den har allt, Facebook, gmail, gratis sms, gratis samtal you name it! :D Längtar så mycket tills kan använda den i kväll!

Om en halvtimme ska jag, Rachel och barnen gå på Nanny McPhee 2 på bio. Ska bli hur att se hur Amerikansk bio är.

Ska försöka hinna gå på en av klasserna på gymmet i kväll och vid 8 ska jag möta upp en av au pairerna i området. Han ska plocka upp mig så åker vi till något mysigt fik i staden. Blir roligt. Lite nervös nu bara, känner ju ingen så :P hehe.

Btw, har nog aldrig använt såhär mycket pappershanddukar som jag gör här, de använder inte handdukar för att torka sig på för att det är inte lika rent som en pappershandduk. Lite skumt, men antar att det är bra.

Love
-Sandy

7 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin telefon. Vad snälla dom är din familj!!!

    SvaraRadera
  2. det är ju inte bra. MILJÖFÖRSTÖRING!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vet malin. Håller med. Men de vill vara rena här :P

    SvaraRadera
  4. och här vill vi vara smutsiga. säg till dom att det är deras fel att jorden går under.

    SvaraRadera
  5. Det är alla Amerikaners fel. Det vet vi redan! haha

    SvaraRadera
  6. Fasen va cool! :) Får alla Au Pairen en mobil av familjen? :P vet många som fått det!

    SvaraRadera
  7. Nej inte alla. Men de flesta får det eftersom att familjen vill kunna nå au pairen :)

    SvaraRadera