torsdag 23 september 2010

Like a dynamite

Kommer ha sjukt svårt för högerregeln när jag kommer hem. Finns inget som heter så här. Först fram eller den som har snabbast eller fräckast bil är det som får köra först här.

Kom precis från gymmet. Har ungefär två timmar kvar att göra vad jag vill innan Jack kommer hem från skolan. Får se vad vi hittar på för kul då :)

Måste säga att jag känner mig på något sätt elak som flyttat iväg hit. Känns som att jag sviker alla genom att bara lämna allt och skaffa mig ett nytt liv här borta. Som att för varje dag som går så glider jag längre och längre bort från mina vänner och min familj, börjar ju undra hur allt kommer vara om ett år. Folk förändras mycket på ett år faktiskt. Tänk bara på hur allt var för ett år sedan. Stora förändringar har skett. Får helt enkelt bara hoppas på att mina vänner kommer och hälsar på och att vi kan hålla kontakten. Det är svårt men vi försöker!

Igår var mysigt tillsammans med Patrick förutom att det började blixtra något fruktansvärt mycket. Var läskigt och min TV började spöka genom att starta sig själv!!! Trodde jag skulle avlida.

Nu blir det att sola och äta någon mumsig lunch :)
xx
-S

3 kommentarer:

  1. Det är inte alls elakt att flytta iväg. Och du behöver inte känna att du svikit någon. Det här är ditt liv och din dröm. Var bara glad över att du har det bra. Riktiga vänner finns alltid kvar ändå och gläds med dig när du är glad. Och det gör förstås din familj också.

    SvaraRadera
  2. ja, håller med den över.Det känns så nu men tror inte så mycket förändras där hemma..snarare du som kanske förändras lite där borta (positivt). Det har inte gått så lång tid än heller..vi får skype:a nån dag.

    puss <3

    SvaraRadera
  3. Kanske så det är. Jag vet inte, både du och Matlida har ju gjort det. Och det verkar ju fungera bra för er hehe.

    Tror nog att vänskapen överlever detta faktiskt :)
    Ja vi får skypa! Logga in lite oftare ;) haha
    Pussiss <3

    SvaraRadera