tisdag 7 september 2010

Life in Bellmore

Hej kära vänner, familj, släkt eller vad ni nu är! Kom precis hem från ett galet träningspass på gymmet med min värd mamma. Vi gick på en kick boxing class, var sjukt jobbigt och jag lär ha en hel del träningsverk imorgon.

Har haft en bra dag idag också. Dagarna bara försvinner känns det som. Ett år kommer gå för fort! Övade lite på att köra tidigare när barnen var i skolan med min värdpappa. Körde ner vid Long Beach och lite runt i områdena här omkring. Så otroligt fint att jag dör!

Stannade även till på "The diner" och åt lunch. Var fint! Kommer hänga där kan jag lova. Äta frukost och sådant.

Imorgon ska jag ha mitt första möte med min LCC så det ska bli kul. Få träffa lite andra au pairer senare i veckan och allt det där. Blir roligt.

Första jobbdagen då jag är själv imorgon så dags att hoppa i säng.
Puss
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar