söndag 26 september 2010

Learn to live with what you are

Vi och Frihetsgudinnan.

Vem är vax egentligen?

Lång kille det där!

Andas Manhattans nightlife.

En ny dag inne i staden och massa gott :)
Nu ska jag ta mig lite tid för att berätta för er där hemma om min lilla mini weekend på Manhattan. Åkte in tidigt på lördagsmorgonen för att möta upp Kevin in the city. Checkade in på hotellet mitt på 7th ave och vandrade uppåt för att äta frukost. Hela dagen spenderades på sevärdigheter så som Central park, Times square och Madame tussaud. När dagen började bli kväll promenerade vi till hotellet för att fixa oss inför kvällen. Blev pre-party som alltid hemma hos Kirwin sedan utgång på en av Manhattans balla nattklubbar. Riktigt fin dag.

Söndagen blev en dag med mycket shopping och lite mer sevärdigheter. Vid 6 tiden åkte bussen tillbaka mot Boston. Mötte upp min söta Johan, tog en promenad och satte oss i Bryant Park. En fin kväll.

Helgen och dagen avslutades med fin musik och en Sandra som är förälskad i den vackraste staden gud har skapat, NEW YORK!

Love
-S

2 kommentarer:

  1. Förälskad i mer än staden kanske..?

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det är jag inte faktiskt. Surprising ;)

    SvaraRadera