lördag 18 september 2010

It's time to face Manhattans nightlife!

Igår vad jag som sagt på hemmafest. Blev inte så mycket bilder men ska göra bättre till nästa gång. Kom hem väldigt sent och nu är jag uppe tidigt igen, suck. Hur ska jag klara av denna dagen? Var roligt att åka dit och se hur det är. Kändes lite overkligt men kul :) Träffade massa trevligt folk varav två Svenskatjejer som också ska med ut idag så det blir kul! Annars kryllade det av Tyskar, euw. Fast de var trevliga.

Idag ska jag in till Manhattan för att hänga med min mamma. Stannar kvar där och fixar mig och drar antagligen ut till The Empire Room med allt folk sedan. It's time to face Manhattans nightlife! ;) Suck on that bitches!

Nu måste jag börja förbereda allt inför dagen. Shit, kommer vara döende i morgon,, vad gör jag ens uppe vid denna tiden?!?! To early!!!

Well, have an amazing day friends.
Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar