måndag 27 september 2010

Hear me out

Oh god. Helt slut efter en heldags arbete. Första gången jag jobbade såhär länge. La precis barnen i sängs efter en del om och men.


Sitter och lyssnar på Håkans två nya låtar, Gillar "Saknade te havs" väldigt mycket. Önskar att jag kunde göra något annat än att bara sitta här och vänta på att min värdpappa kommer hem. Men antar att jag inte har något val. Patrick skulle till något ställe och träffa lite kompisar så det kändes väldigt trist att jag inte kunde följa med.

Imorgon blir det gymmet tidigt, sedan ska jag nog försöka få tvättat lite. Förhoppningsvis så kan jag träffa Patrick och Oliwia i morgon kväll! YAY.
Längtar till helgen...
-S

2 kommentarer:

  1. Det kan vara bra för dig att bara sitta ner lite och ta det lugnt. Man behöver inte flänga iväg hela tiden. Puss på dig min skatt

    SvaraRadera
  2. du ser ut som du är född i USA! ;) miss you

    SvaraRadera