tisdag 21 september 2010

Half of something else

Godkväll mina vänner! Kvällen passerade fort förbi, tråkigt nog. Men det var en fin kväll. Varm och vacker sommarkväll. Tog bilen och plockade upp Patrick och åkte till bion (som btw ligger 2 minuters promenad från mitt hus, man ser den om man kollar ut genom mitt fönster). Köpte biljetter, popcorn och dricka och gick in i biosalongen. Var TOMT! Haha så underbart. Vi valde en av de stora sätena att sitta i. Enligt mig är de till för tjocka amerikaner som inte får plats i de vanliga stolarna och enligt Patrick så är de till för par. Man börjar ju undra vem som har rätt, Amerikaner är ju lite speciella.

Well, filmen var awesome och vi hade trevligt. Nu blir det att småprata med mina vänner och sedan sova.

Btw, Kevin bokade precis in mig också på sitt hotellrum till helgen så ska sova tillsammans med honom på Manhattan i helgen :) Lovely!

xxx
-Sandra

6 kommentarer:

  1. Fan vad du skaffar boy toys sandra haha!!;)

    SvaraRadera
  2. Hm Bara sova då Sandra.......

    Dad :)

    SvaraRadera
  3. Vad snällt att låta dig sova på hotell...

    SvaraRadera
  4. Haha, ska bara sova ;) Vi ska ju ut på lördagen så lättast att sova in the city då liksom :)

    SvaraRadera