söndag 19 september 2010

The Empire Room

På promenad genom stan
Jag och Eric
Söta :)
Jag och Caroline @ Pre-party
Dan och Caroline inne på the Empire room.
Hahahaha! Våran Bodyguard denna natt! Grymt bra ;)
Johan i en Taxi.
You got to risk it to get tie biscuit, right?
Vaknade för en stund sedan. Igår var en galen dag i Manhattan. Började med att jag åkte in för att träffa min söta lilla Eric. Vandrade runt i stan och fikade med några boys från Connecticut på ett Svenska kyrkan kafé. Sedan mötte jag upp mamma. Shoppade och pratade. Köpte take out och gick till hennes hotellrum för att fixa mig inför kvällen. Dan kom förbi och vi tog en taxi upp till Kirwins lägenhet för att förfesta. Blev lite drinkar och lite annat innan det var dags för alla att sätta sig i taxis och åka ner mot EMPIRE STATE BUILDING. Natten spenderades på The Empire room med alla mina nya vänner. Behöver jag säga mer än att det var något av det ballaste jag varit med om?!?

Tänk dig hur det är när du har bråttom till bussen och springer genom Göteborgs små gator mot hålplatsen och vet vakt var du ska... Byt ut Göteborgs gator mot New Yorks gator. WOW! Helt otrolig känsla. Hann med sista tåget hem. Kommer inte vara pigg idag! Mamma kommer om två timmar så måste fixa mig.

From New York with love
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar