onsdag 29 september 2010

Bookstore

"Vänner är som stjärnor, du ser dom inte alltid, men du vet att dom alltid finns där för dig"

Kan väl säga att det är ett fint sätt att starta ett blogginlägg på. Saknar mina vänner hemma i Sverige, känns konstigt att inte ha dom nära och kunna träffa dom när jag vill. Dock så är jag så glad för alla nya vänner jag träffat här i staterna! Några av dom är riktiga guldkorn som kan förbli vänner för livet.

Tidigare var jag, Rachel och lilla Jack på en stor bokaffär här i närheten. Sjukt cool affär. Köpte även min hot apple cider med alla saker i eftersom att dom hade en Starbucks inne i affären. Tror det är mitt nya knark! Kommer bli jobbigt när hösten är över och de slutar tillverka den :( Ogillar säsongs-saker. Borde ha allt året om!!!

Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar