måndag 13 september 2010

American letter


Godkväll kära vänner. De har gjort om Blogger på något sätt så känner mig aningen vilse, men det blir nog bra.

Hade en konstig kväll/dag idag. Min värdmamma kom hem och var väldigt sjuk så tog hand om barnen hela kvällen och fixade. Fick dom i säng och allt. När pappan kom hem pratade jag ett tag med honom och berättade hur allt låg till eftersom att han jobbat hela dagen. Tror att dom är väldigt glada för att jag är här ibland, haha.

Fick mitt första brev i USA idag!! Lite ballt om du frågar mig ;) Var skivan med alla bilder från Training school. Lite roligt att kolla på alla. Den understa bilden är på min klass där. Söta!

Dags att hoppa i säng. Jobb tidigt i morgon. Sedan gymmet med Johanna förhoppningsvis!
Stay tuned!
-S

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är min skatt! Klart dom är glada att du är där. Puss

    SvaraRadera
  2. Du kommer bli en jätte bra Mamma när du blir det Puss&kram Dad

    SvaraRadera