tisdag 14 september 2010

Älskar mitt jobb!

Idag har vi en otroligt varm och solig dag här i New York. Har lekt med min lilla söta Jack sedan 12. Vi åkte till parken och lekte någon timme, sedan blev det glass på hans favorit ställe på vägen hem. Mumsigt var det!!! Tror även jag fått lite bränna idag faktiskt efter att ha varit ute hela dagen.

Måste tillägga att jag ÄLSKAR migg jobb :) Kan nog inte ha det bättre. Kan göra lite vad man vill, äta gott och njuta av livet helt enkelt haha. Grymt bra! Svårt att förstå att man kan få betalt för det här. Underbart.

Imorgon kommer min mamma till The City. Ska antagligen in och möta upp henne någon gång i veckan. Ska spendera hela dagen där på lördag och på söndag kommer hon ut hit.

Btw, träffade Johanna förut och gymmade en timme. Första tjejkompisen här! YAY!

Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar