söndag 8 augusti 2010

Vi ses snart @ times square!

Igår var en fin kväll hemma hos Marcus. Det var avskedsfest för Hannah! På måndag bär det av för hennes skull. Då blir det New York och Brooklyn för hennes skull. Alla hennes vänner var där, även lillsyrran och hennes kompis. Blev god middag och mysiga samtal hela kvällen. Eftersom att jag körde bil blev det ingen dricka för mig, men det funkade bra ändå :)

Får hoppas att lite bilder kommer upp på face snart så jag kan ta några, hehe.

Borde åkte till Mediamarkt i dag och byta min plattång. Men så tråkigt att åka hela den biten själv :(

Well, idag är det sista dagen på semestern för mycket folk och min familj kommer även hem om några timmar, så ensamheten är över, hehe. Eller jag har inte varit hemma så har inte känt av ensamheten, lol.

Mediamarkt någon?
xx
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar