tisdag 10 augusti 2010

Varje gång du möter min blick


Såhär såg min gårdag ut. Bad i badtunnan hemma hos Daniel med allt folk, det vill säga Sarah, Matlida, Ylva, Linnea, Malin, Mio, Daniel och Elise. Alltid lika mysigt hemma hos Daniel och hans mamma gör det alltid lite bättre med massa godis och annat snacks.

Jag var hos tandläkaren i morse, bondade med en 90+ are! Haha. Hon tyckte om mina shorts och var rädd för att gå till tandläkaren, det märktes. Hennes mun gick i ett, haha. För mig gick det i alla fall bra, hade inga hål och mina tänder såg väldigt bra ut :) Då behöver jag inte oroa mig på ett och ett halvt år till, gööööttt!

Om några timmar blir det jobb, suck. Men, det är pengar och antagligen min näst sista jobbdag på Kajskjul! Torsdag blir sista. Så dags att krama alla hejdå. Sorg.

Ha en fin dag alla, gå ut och gör något kul! Kulturkalaset börjar, så ta en tur till stan! :)
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar