onsdag 18 augusti 2010

Tills dom bär allt trasigt




Blev stan med min käraste Josefin idag. Vi gjorde massa ärenden, vilket alltid känns bra. Få bort saker från tankarna som man måste göra. Skönt att slippa tänka på det. Köpte även en ny söt väska som kommer vara fin i Stockholm nu till helgen. Vi träffade även Jonas en sväng vilket var mycket trevligt! Inte ofta man får ihop schemana för att ses nu så det gäller att passa på. En sväng innan vi skulle bege oss hemåt träffade vi även Elias och Leon. Weird, but nice :) Perfekt dag kan man säga. Jag och Joe lyckas alltid! Både fått gjort massa saker och haft kul! Loves it!

Det är all in på New York just nu. Mycket snack om det och mycket som måste förberedas kan jag säga. Pratade med Oliwia precis, vi drar oss upp till Stockholm imorgon för att spendera helgen och även gå till ambassaden och CC's huvudkontor. Tack vara henne har jag sovplats första natten! Helt otroligt. Får se hur jag löser natten mellan fredag och lördag bara, haha.

Har även beställt de första presenterna till värdbarnen. Blev tre böcker; Pettson och Findus till den yngsta pojken. Pippi Långstrump till flickan och Bröderna Lejonhjärta till den äldsta pojken. Ska se om jag kan hitta på något mer till dom också. Har ju lite tid kvar att planera :) Något Svenskt ska det bli vilket fall!

Dags att öppna resväskan och börja packa inför Stockholm nu.
TTYL
-P.Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar