torsdag 19 augusti 2010

Storstaden


Nu bär det av mot Sveriges huvudstad, Stockholm!
Dags att ansöka om visum på amerikanska ambassaden och gå på möte på cultural care. Kommer fram senare i kväll då Oliwia möter upp mig. Blir att jag sover hos henne första natten. Andra natten är fortfarande väldigt oklar.

Så imorgon blir det att gå upp tidigt för att köa till ambassaden, tur att man har 60 andra nervösa au pairer med sig som sitter i samma sits. Känner dock INGEN så det är lite jobbigt.

När ärendena är klara i morgon ska jag träffa Jim en sväng, kanske äta på något mysigt ställe och strosa runt på stan. Lördagen blir också en chillig dag i storstaden. Åker hem först på kvällen så har många timmar att njuta av där uppe. Konstigt att åka iväg helt själv bara, men jag klarar det! Det blir en utmaning, hehe.

Min fru är här. Kommer bli jobbigt att vara ifrån varandra såhär många timmar ;) Längsta på länge. Men på lördagkväll tror jag att hon kommer och hämtar upp mig på centralen för att köra hem mig och sedan dra ut en sista kväll på Port Du Soleil! Lovely!!!

Take care babes, hoppas att ni klarar er utan mig dessa dagar!
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar