lördag 21 augusti 2010

Stockholm, you made it!


Stockholm blev ett äventyr kan man säga! Hela resan från början till slut var bara ett enda galet upptåg! Den första nattens få timmars sömn spenderades i Vasastan med Oliwia. Upp tidigt dagen efter, med plattången i handen i ena handen och väskorna i andra drog vi oss till ambassaden. Först in och först ut. Tror att av alla 60 personer som var där så lär de komma ihåg mig och min elektronikbutik till väska. SOM dom skrattade åt mig. Kul var det i alla fall.

Dagen spenderades på stan med några söta tjejer, lite lunch och annat. Senare köpte jag en biljett upp till Uppsala och spenderade kvällen och natten hemma hos Andrea <3 Somnade som en död i hennes säng redan tidigt på kvällen. Men han lyssna till Flodstad-vrålet och även delta tillsammans med studenten.

Idag, lördag, bar det av ner till Stockholm igen för shopping och promenad i stan. Fick även träffa Andreas pojkvän och fika lite med honom. Ett tårfyllt farväl på Stockholmscentral avslutade min fantastiska resa. Sorg och lycka på samma gång!

Tack till alla som gjorde min helg! Det var grymt!

Oliwia utanför ambassaden.

Girlsen utanför Dramaten.

Promenad genom staden med trevligt sällskap! C Ya @ Forex babe!

Studenten i Uppsala! :)

Mat i Gotländskaparken.

Uppsala är en filosofisk stad, like it A LOT!

Andrea i Botaniska trädgården framför slottet.

Lördag: Stockholm för lite mat och shopping!

Blev frukost på Espresso house.

Var svårt för oss att hitta ibland, bra med GPS i mobilen.

Utmattad Andrea efter MÅNGA timmars shopping.

Take care
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar