lördag 28 augusti 2010

Sorgen som smyger in


USA ligger runt hörnet kan man verkligen säga!!! Hade farväl-middag på restaurang frågetecknet i stan med pappa, Malin, Atte och Farmor. Kände mig allmänt nedstämd och sorgsen. Många tankar som snurrar... Jag kommer sakna lilla Göteborg, tryggheten själv. Vi åt god mat och njöt av varandras sällskap. Ses igen på en välkommen hem middag i oktober 2011. Känns konstigt att tänka så.

Har packat ner de mesta i väskorna nu. Verkar som att det får plats... Börjar tveka på det lite. Men mamma ska vara hemma hela dagen i morgon och hjälpa mig. Kan behövas. Kommer vara helt galet stissig och springa runt. Alla kära vänner kommer och umgås med mig under dagen också. Dricker en kopp te och fäller en tår, om det nu finns något kvar.. Ögonen känns torra och svullna..

Två nätter kvar i detta land, unbelievable!
Sov så gott mina vänner. Jag är dödstrött men har svårt för att få någon sömn i ögonen alls.
John Blund, jag väntar fortfarande!

Love
-Sandrisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar