onsdag 11 augusti 2010

somewhere only we know



Hittade en bild på min mobil när jag kör min nya favoritbil. Har övergett den lilla gröna Clion lite nu måste jag säga. Denna är mycket goare, vi klickade direkt!! haha. När jag blir stor ska jag ha en liten bil i alla fall :) Om jag nu inte har råd med en ferrari cabriolet vilket är ganska osannolikt.


Annelie igår efter jobbet. Var en lugnt dag, en del spring, men ganska lugnt ändå. När vi slutat gled vi ut på utsidan och njöt av en fin sommarkväll med ett gäng från jobbet som senare skulle ut till en bar och supa lite mer. På torsdag är min sista dag på jobbet och det är otroligt vemodigt att lämna det! Att lämna jobbet är faktiskt med på "vad-jag-kommer-sakna-när-jag-åker-lista". Vi har kul. Jag var uppe i varv hela kvällen igår, stackars Annelie som behövde dras med mig ;)

video

Hahahaha, förlåt mig Josefin, vet att du inte vill se eller höra denna. Men du måste erkänna att det är något som är otroligt charmigt med denna videon. En symbol för hur din kväll var denna underbara lördagsnatt! Ni som inte förstår kan få en liten förklaring; Joe blev aningen på full och hennes mun gick i ett! Så när vi var påväg till Peacock från Port du soleil så hade hon råkat filma mitt under vägen och fångat detta. Så charmigt! Gillar det baby <3

Idag är det avskedsmiddag för Andrea som åker till Uppsala i slutet av denna veckan och blir borta till jul eller ännu längre, det vet man aldrig. Well, alla kommer vara där så det blir fint!

Lots of love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar