torsdag 26 augusti 2010

Packningen!


Tycker att jag börjar få lite koll på saker och ting här faktiskt. Hela Malins rum har blivit mitt kaos kan man säga. Kläder i stora högar på sängen, skor och väskor överallt! Men det känns bra. Valt ut alla skor och nagellack nu, även jackor och väskor. Svåra val. Jobbigt att lämna i stort sätt ALLA skor hemma.. Men det kommer verkligen inte få plats och jag lär köpa många nya där!

Inte mycket saker mer som ska plockas fram. Mer små saker, så som dekorationer i rummet, datorsaker, sladdar, underkläder, böcker och viktiga papper.

Ikväll ska jag på mitt sista ungdomsgrupp möte. De ska prata om terminen så det kanske inte är så kul. Men huvudsaken är ju att jag får träffa alla! Det är prioritet nummer ett!

Träffade även Grekland en stund idag. Gick på promenad och åt lunch. Min bror det där! Kommer sakna att ha en bror i närheten :(

Ha en fin kväll mina vänner. Mitt liv är ett kaos nu, precis som Malins rum. Känns som att jag är en del av kaoset. Jag som skapat det so it make sense.

Love
-Lillen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar