torsdag 5 augusti 2010

Lighthouse




Hej gubbar och gummor!
Har inte haft tid att blogga på ett tag, inte heller haft tid att lägga in bilder på datorn. Min nya datorn är fixad nu i alla fall. Var hos Jörgen förut och fixade alla program och allt som ska finnas på datorn, har inte riktigt koll på vad det är men det har Jörgen.
Biderna överst är från gårdagen när vi var i stan. Vi sitter på något mysigt café i Haga. Den understa bilden är ifrån tidigare idag då jag har josefin hade en liten pyssel-date @ my place. Fixade med min kokbok som jag fortfarande itne bestämt om jag ska ta med mig till USA eller inte. Gjorde ett par sidor till med de recepten jag samlat på mig sedan sist. Blev sött.
Just nu sitter jag på Josefins golv och har ett litet lan här för mig själv. Fixar med bilder och annat på min dator samtidigt som Josefin och Matilda cepar runt i huset och ålar på golvet, typz. Fråga mig inte.
Har har även lovat att jag ska bli bättre på att blogga med bilder, så detta får bli en början. Hoppas jag kan hålla det uppe.
Sweet dreams my loved ones!
-Sandy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar