torsdag 26 augusti 2010

Jag går inte isär


Packa, packa, packa, packa...
Mycket som ska få plats i den där väskan, haha! Börjar kännas mer och mer omöjligt. Ska snart ge mig på att välja ut skor och nagellack som ska ner. Kan bli en av de största utmaningarna hittills ;).

Massa som flyttar till Kalmar, Stockholm, Malmö och liknande platser nu för att plugga. De säger att det är ett stort steg, flyttar hemifrån och bort från alla kompisar och familjen. Men de ska bara veta vad det är att flytta till andra sidan jorden! Till ett helt nytt land, helt nytt folk, nytt språk, ny kultur, nya gator och nya saker. Ingenting är sig likt. Kan nog inte jämföras. Det är läskigt, det kan jag erkänna. Men jag känner mig otroligt stark och modig som vågar göra detta. Ge mig iväg på ett livs äventyr. Jag ska göra detta till mitt år, mitt fantastiska år som ingen någonsin kommer kunna slå! Kommer bli så fantastiskt!


Kan ju inte säga att jag klagar på vädret i New York. Fortfarande sommar där!! Varmt till oktober ungefär. Tar inte med mig några tjocka kläder, köper det där. Bad på Jones Beach in some days then ;)

Jag ska korsa Atlanten, visa att det går!!
New York se upp, 4 dagar kvar!
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar