onsdag 4 augusti 2010

Inspiration

Vaknade i morse av att min telefon ringde, var en snubbe från Elgiganten. Datorn kunde inte lagas så jag skulle komma dit och byta ut den mot en annan i samma prisklass. Men ville så gärna ha en likadan eftersom att jag gillade den så mycket. Men de fanns tydligen inte kvar så fick byta den till en Dell. Den var blå. Vet inte om jag gillade den lika mycket som min käraste Toshiba, hade en thing för den datorn faktiskt. Men säljaren påstod att denna var en bättre dator så får väl lita på honom. Hade utfrågning. Stackarn, tror att han blev lite nervös där efter ett tag, haha.

Åkte i alla fall in till stan efter för att shoppa med Malin, Matilda och Josefin. Hittade inte något speciellt, men köpte två snowball ljuslyckor från Kosta Boda till mina värdföräldrar. Tänkte att det kunde vara en bra present till dom. Dags att börja leta till barnen nu med. Det börjar ju faktiskt att dra ihop sig nu!

Spenderar kvällen och antagligen natten hos min far i natt igen.

xx
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar