söndag 29 augusti 2010

Hellogoodbye

Nu är dagen kommen!
Gått upp tidigt för att snart bege mig till flygplatsen. Där blir det ett sista farväl till familj och vänner.

Alla underbara vänner var här igår en sista gång, drack te och sa hejdå. Var fruktansvärt jobbigt. Men Matilda får mig att bli motiverad, får mig att komma ihåg varför jag gör det här. Vill ju faktiskt göra det, även fast att det är jobbigt nu.

Min packning är dålig. Har fått tömma den på 6 kg :( Två par skor, massa kläder och nästan alla saker till rummet. Man kan ju undra vad som finns i den där väskan egentligen!

Well, goodbye Sweden, hello America!!!! :D
Take care
-Sandra

1 kommentar:

  1. när du läser det här är du förmodligen framme!
    Hoppas att allt gick bra, vill gärna ha din adress med..kunde inte lägga till dig på skype av någon anledning, så lägg till mig: runwaytoelsewhere

    puss <3

    SvaraRadera