torsdag 12 augusti 2010

For the first time

Good morning my dear friends!
Steg upp ur sängen för en liten stund sedan. Har börjat sova länge nu igen, hela sommaren har jag vaknat vid nio tiden och gått upp, vilket jag själv har tyckt varit ganska bra eftersom att man hinner med mycket mer på dagen om man går upp tidigt. Men idag har jag inte så värst mycket planerat. Men ska in till stan snart och fixa en bild till det internationella körkortet, ska även förminska Jet Set klockan jag fick av mamma. Sedan blir det jobb, jobb och mera jobb, suck...

Igår var det avskedsmys hemma hos Andrea, blev inga tårar, men det är bara för att jag kommer träffa henne när jag åker till Stockholm nästa vecka, annars hade det nog inte varit torrt i mina ögon kan jag lova!

Nu blir det frukost.
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar