onsdag 25 augusti 2010

Are you gonna let me in?

Blivit mycket förberedelser idag! Malins säng är dubbelt så hög som vanligt eftersom att på den ligger allt från kläder, smycken och smink till sladdar, presenter och hårfönar. Har en känsla av att det kommer bli ett stort problem när allt ska ner i väskorna. Men vakuumpåsar får bli min vän och kläderna skrynkliga... Men vad gör man inte för att få med sig allt man vill. Trodde dock inte det skulle bli SÅ jobbigt att välja ut de kläder som skulle behöva få stanna hemma i tråkiga Sverige. Imorgon är det dags att ge sig på skorna. Kommer säkert fälla en tår.

Nej, nu får jag sluta fjolla. Fixat musik till festen nu i alla fall! Tackar vet jag vänner! Sarah har mobiltbredband och Olivia har en sladd som kopplar samman dator med stereo! Hur hade det blivit annars? Vill inte ens tänka på det. All dricka och allt annat som ska förtäras under kvällen finns nu också utspritt på olika ställen i huset. Blev en hel del kan jag lova. It's gonna be a hell of a party on Friday night!!!! Be prepared!

Kollar igenom bilderna om och om igen. Förstår inte varför jag gör det. Vill bara sluta och slippa allt detta. Men det går inte. Svårt att sluta tänka och känna... New York är min räddare, eller? Ibland får jag känslan av att det vore bäst att stanna. Allt kunde ha varit annorlunda då. Vem vet...

I'm getting older and I need sometone to rely on.
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Kommer sakna dig Sandra men jag hoppas att du kommer ha det så bra att du inte hinner sakna mig!
    Förresten vet jag att du kommer det, om jag känner dig rätt!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig med Daniel.. Massor!
    Och om jag känner mig rätt så kommer jag ligga hemma ett flertal kvällar och bara gråta för att jag saknar alla hemma.
    Ses ikväll babe! <3

    SvaraRadera
  3. My dear, you need to rely on yourself!<3 New York kommer bli bäst, Sandra. Du kommer bli famous!

    SvaraRadera