måndag 9 augusti 2010

Andra sidan



Jag har fixat lite i min kalender som jag brukar varje år. Detta årets tema fick bli lite New York inspirerat, kan ju bara bero på en sak.. hehe. Vad tycks?

Sitter här och mäter mina resväskor för att se om de blir lagom för att ta med sig. Kan ju inte lämna mina kära hot pink Titan värkor hemma. De bönar och ber om att få åka med till USA. Det är deras dröm! Tror de kan passa bra in faktiskt.

Har även bokat besök hos tandläkaren imorgon, en sista koll innan tandtrollen tar över i fettmalandet. Flygtiderna är även bekräftade så den 30 Augusti klockan 9.15 bär det av om allt går som planerat.

20 dagar kvar, eller tre veckor om man vill se det så. Lyssna på min spellista Going away sorg. De första tårarna är fällda, kan räkna med fler.

Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar