tisdag 17 augusti 2010

12 days to go

Det här har växt i mig
Åh, så länge nu
Regnmoln brukade jaga mig
Och nu jagar jag morgonen längs avenyer
Varför är det så? Det borde inte vara så. Vet inte vad jag ska göra för att förändra. Denna sommaren har varit händelserik och jag vet att allt som har hänt, allt det dåliga, det jobbiga och det som verkligen inte borde har hänt har bara gjort mig starkare och gjort att jag vågat tro på det som håller på att hända. Den förändring som är på väg att ske. Det är ett stort steg och livet kommer få en stor förändring. Man kan bara vänta, hoppas och se att alla pusselbitar faller på sina rätta platser när den 28 september 2011 kommer.

Livet är en konstig plats att vara på. Nästan så att man borde flytta bort från den.
12 days to go.
Dags att ta vara på dom.
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. lyssnar på din spellista nu, lite sorgligt.

    puss.

    SvaraRadera
  2. Den är ganska hemsk faktiskt. Kommer gråta massor nästa vecka :(

    SvaraRadera