lördag 5 september 2009

Where ever you go now

Mums, nu luktar det nybakat bröd i hela huset :) För några veckor sedan när jag var hemma hos Linnea fick jag smaka på ett jättegott bröd hennes mamma hade bakat. Så jag fick receptet och nu hade mamma köpt alla ingredienser som behövdes för att göra det. Så nu står två fina bröd i ugnen och väntar på att bli klara. Luktar verkligen hur gott som helst! Can't wait to taste it <3

Har lite beslutsångest inför i kväll. Vet inte riktigt hur jag ska göra för Niklas och hans vänner ska ut i kväll. Vet inte om jag orkar följa med, men är samtidigt ganska sugen på att dra ut. De ska till någon tråkig electorkväll på köpet. Men vad gör man inte om man vill umgås med sin älskling? <3

Jaja, får se hur det blir. Nu är det bara 30 minuter kvar på bröden! Kom hit om du vill smaka, det är smarrigt!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar