lördag 5 september 2009

This is who I am and I'm hurting you

Gårdagen spenderades med min älskling. Vi myste först några timmar hemma hos mig innan vi tog bilen, åkte och handlade lite gott och åkte hem till han. Som ni vet så är han fortfarande ensam så vi passar på att vara där så mycket som möjligt, haha.

Varje gång jag öppnar dörren och stiger in där så känner jag mig lika mycket hemma som jag gör hos mig själv. Det är underbart! Älskar dig Niklas <3

Fick skjuts hem för ett tag sedan, har pluggat lite teori och just nu sitter jag bara här och lyssnar på lite depp musik "/ Vet inte riktigt varför men det känns bra att göra det ibland.

Ikväll spelar Niklas sin första match på ett tag så ska åka och kolla på den :) Kommer bli kul. Systemkameran ska med så ska fota min snygging på isen :*

Roller Coaster Kingdom på facebook here I come
xoxo
-S

1 kommentar:

  1. That is who you are,
    and you're hurting me.

    xxx

    SvaraRadera