onsdag 9 september 2009

Stress

ÄNTLIGEN!
NU sitter jag äntligen ner för första gången sedan jag satte mig i bilen i morse med Niklas och åkte till skolan. Det värsta är ju att klockan närmar sig halv elva och det har gått över 12 timmar sedan jag började denna dagen. Har hunnit med en hel del i alla fall så det känns bra.

Tidigt i morse provade vi studentmössor. Fick även beställt min och den gick på 1127 kr! JÄVLAR säger jag bara, trodde inte det skulle bli så dyrt! Men då har jag iofs lagt till en del och köpt ett champange glas och en penna osv. Men det blir nice, kommer vara snygg som få på studenten den 4 Juni ;).

Sedan bar det av till mattelektion där jag inte hade tid för att göra något utan fick läxa på massa sidor. Raka vägen till lunchen, äcklig mat som vanligt. Hade inte tid att stanna där någon längre tid utan stack vidare till Svenska C lektion. Fick läxa där också (stress stress och åter stress). Efter det var det inte många minuter innan rörlig bild började. Så slutade den galna skoldagen på NTI vid 17 tiden. Hade 30 minuter på mig att äta och ta mig till körskolan. Sedan var det körlektion en timme. Lärde mig en hel del och stötte även på min älskade pojkvän på vägen, PINSAMT! haha. En timmes körning och sedan raka vägen in på teorilektion i närmare 2 timmer (övertid, segt).

Som pricken över i:et så missade jag bussen och fick vänta på backaplan med allt slum i 30 minuter. Nu börjar det till och med bli mörkt (like it) på kvällarna.

Säger bara en sak, det är skönt att vara hemma!
Äntligen!
Sängen lockar, men måste varva ner med några timmar vid datorn innan jag kan lägga mig för en god natts sömn.
Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar