fredag 11 september 2009

Skola

Tjolahopp :)
Sitter i skolan efter första lektionen för dagen, matte. Det var faktiskt roligt och jag förstod en del, men hade inte nog med tid för att göra klart alla uppgifter så jag får lägga lite tid på det hemma i helgen.

Nu har jag och Sofia precis gjort klart våran Naturkunskaps uppgift. Jag och Malin har även skrivit ett till inlägg i vår Taizé blogg. Nu finns det gott om tid kvar innan nästa lektion (Svenska C) börjar för att planera kvällens utekväll med Linnea som födelsedagsbarn! <3 Folket kommer hem till mig och förfestar lite och sedan drar vi oss ut mot stav för att hitta något kul ställe att festa på. Vi har dock ingen aning om vart vi ska ta vägen eftersom att det inte är något ställe som har 18 på fredagar, sucks.

Jaja, får hoppas på att vi kan gå till Parken eller Trädgårn. Vi får se hur det blir.

Skriver igen senare, nu är det lunch och i bamba serveras det TACOS! Loves it!

xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar