tisdag 15 september 2009

Psykologi

Psykologi lektion... Klockan närmar sig nio och jag är sjukt trött. Blev inte så mycket sömn i natt när Niklas ringde på dörren vid 23. Han var tydligen inte det minsta trött så han höll mig vaken ett par timmar där in på natten. Jaja, alltid kul att ligga och prata in på småtimmarna. Dock inte lika kul att gå upp några få timmar senare.

På bussen på väg till skolan fick jag ett sms från mamma där det stod att våra tågbiljetter i Frankrike hade kommit! Adrenalinet pumpar inom mig! Kommer bli hur kul som helst verkligen, börjar dock bli mer och mer nervös. Bara en månad kvar nu!!!

Jaja, nu måste jag gå tillbaka till skolarbetet, "Vem är jag?". Whatever. Det blir nog bra tillslut. Lite otaggad just nu bara.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar