tisdag 8 september 2009

Psykologi A

Sitter i skolan nu, suck. Sov hos Niklas som jag skrev i gårdagens kvällsinlägg. Var riktigt jobbigt att gå upp vid 6 i morse och sedan ta bussen till skolan. Niklas är nämligen ledig i dag så han behöver inte plågas av att gå upp tidigt till skolan.

Just nu har jag min första psykologilekion, har sett fram emot det faktiskt eftersom att det var eff utev de individuella valen jag verkligen ville läsa. Fick en tjock bok om Psykologi, om varför man tänker, känner och handlar som man gör. Fick även den första uppgiften, känner mig inte alls pepp på att dra igång med skolarbete nu. Vill ha vinter! Längtar efter julen sjukt mycket! Kände en stark längtan efter julen när jag i morse gick igenom nordstan och inbillade mig att den stora julgranen stod där i mitten, alla juldekorationer satt uppe och att dofterna av jul spred sig genom shoppingcentret. Dock var det bara en dröm.

Alla ettor passerar datortorget nu och ser allmänt patetiska ut, lol. Gillar dom inte. För mycket folk i skolan nu.

Nu måste jag plugga >.<

Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar