onsdag 16 september 2009

No time, tiden räcker inte till

Oh jesus, vet inte hur jag ska klara av denna terminen alltså. Åkte hemifrån 6.58 i morse och landar NU, 21.21 hemma igen. Helt galet! Fullspäckad dag från början till slutl, har inte ens hunnit sitta ner i lugn och ro och äta idag. Det är ungeför så alla dagar i mitt liv kommer se ut fram till julen. Herre min gud säger jag bara. Antar att det bara är att bita i det sura äpplet och kämpa vidare! Kommer klara detta.

Har saknat min pojkvän extra mycket idag, vet inte varför. Men kanske eftersom att jag förstått att jag inte kan träffa han idag och kanske inte i morgon, i så fall på kvällen. Längtar till dess kan man ju säga!

Efter att ha kollat igenom allt som hänt på folks bloggar och kollat face är sängen nästa för mig.

Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar