lördag 19 september 2009

Jag var bara inte gjord för dessa dar

Håkan

Rickard, Charlie och Niklas i baren

Håkan igår var AMAZING! Som alltid rättare sagt. Åkte in med Niklas och var på Liseberg ca en timme innan konserten började. Vi köte lite gott godis som vi smaskade på medans vi väntade. Träffade massa folk jag kände (som alltid på det med). När konserten väl började fylldes mitt hjärta och min själ av samma lycka som bara Håkan kan åstakomma. Rysningarna längst ryggraden när han spelar "Jag hatar att jag älrkar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" och sorgen i hjärtat när han spelar "Nu kan du få mig så lätt", är obeskrivlig! Håkan på Liseberg är något som betyder så otroligt mycket, år efter år.

Efter konserten mötte vi upp Charlie, Linnea och Rickard. Det bar av mot PC och sedan Chez. Blev inget Rio Rio eftersom att bara kön in dit hade tagit hela natten. Men det blev en chill kväll med vin på Chez istället.

Konsitigt nog så träffade jag två vänner från när jag var 7 år! Otroligt att man kan känna igen varandra efter 11 år! Oh god, är det 11 år sedan! Jävlar nu börjar man verkligen känna sig gammal när man kan räkna tillbaka i tiden mer än 11 år och berätta om vad man gjorde då. De jag träffade var i alla fall Moner och Erika. Söta :)

Ikväll är det kalas för Mallan <3
TTYL!
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar