torsdag 24 september 2009

Frukost @ EP

Tillbaka i skolan.
Idag är det torsdag och jag har egentligen bara en lektion som är 40 minuter. Lite segt att åka in till skolan enbart för den. Som tur är så kommer jag inte behöva gå på denna så mycket mer efter höstlovet hoppas jag. Gött att vara ledig på torsdagar i framtiden.

Anyways, det var inte så meningslöst att åka in till stan idag eftersom att dagen började 8.30 med frukost på EP med min älskade Bella <3. Blev massa tjejprat och skvaller, oh yes i love it! Så underbart att börja en dag på det sättet! Har varit lite ont om tid de senaste så vi har haft lite svårt att få våra scheman att matcha. Men tider som detta är perfekt!

Nu ska jag nog plugga lite matte innan projektarbetes lektionen börjar om 30 minuter.

Btw, måste bara tillägga att jag träffade mina gullungar Olivia och Josefin på bussen! Också jättetrevligt :) <3

Take care
people!
xoxo
-S

1 kommentar:

  1. Tack för idag, vännen<3 Det var hur mys som helst;D

    SvaraRadera