tisdag 22 september 2009

Darkness

Yo, nu sitter jag här i skolan igen och myser.
Det var kallt och regningt i morse så jag tog på mig massa kläder, kokade te till min rosa termosmugg och plockade ner paraplyet från hatthyllan. Regnet öste ner när jag gick ut genom dörren vid halv 8. Det var fortfarande en aning mörkt ute. Det är det fortfarande.

I skolan är det varmt av någon ovanlig anledning. Sitter här på datortorget och drcker mitt te. Mysigt. Förutom att jag har psykologi för tillfället och har egentligen massa att plugga så känns livet ganska bra ändå. Känns som att det börjar bli höst, jag gillar det. Måste nog vara första gången jag uppskattar lite regn och mörker. Tror dock inte att jag kommer göra det senare i höst när det har blivit för mycket av det.

Nu kom min lärare och pratade lite med mig, fjäskade en aning, tror att han gillar mig. Eller jag vet att han gör det (A). haha.

Kanske borde plugga lite nu ändå, tappat suget.

Pusselipuss
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar