fredag 4 september 2009

Brännö FFS! <3




Hemma från Brännö!
Hur skönt som helst att vara hemma, men lite tråkigt ändå! Vi hade verkligen hur kul som helst.
Det var inte alls så tråkigt som alla trodde. Från början var vi 57 personer och sista dagen var vi 25, så en hel del gnällspikar åkte hem. Dock gjorde dom det på onsdagen så det var skönt så vi slapp höra deras gnällande. Allt blev tusen gånger roligare när alla åkt hem!

Första kvällen som även var Jonas födelsedag var det party. Folk blev fulla som fan, men det var kul ändå. Dock däckade folk innan tolv så det var lite b. Men vafan? Det var kul ändå. Vi hade kul.

Dagarna var ganska tomma, vi hittade på en hel del konstiga saker tillsammans men gjorde inte så mycket. Det var kul och vädret var toppen hela dagarna! Dock så regnade det på nätterna. Men det drabbade ju inte oss som sov inne ;) haha.

Jag och Linnea åkte hem med en sen färja i går natt. Så vi fick gå med all packning i mörkret i 45 minuter för att komma till färjan. haha. Lite kul faktiskt. När jag kom hem och kollade mig i spegeln för första gången på hela veckan såg jag en stor finne på hakan och tänkte "åh, den måste jag klämma". Så jag lytne händerna för att börja min lilla operation. Men till min stora förvåning så hade jag inte kvar någon kraft i armarna eller händerna så jag orkade verkligen inte klämma den där nedrans finnen! Helt sjukt hur slut man kan vara.

Träningsverk idag.

Kolla bilder på Face.
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar