torsdag 10 september 2009

08.52

Godmorning people.
Vaknade lite tidigare än jag satt klockan på idag så jag fick lite extra tid vid datorn (A). Idag har jag bara en lektion som är 40 minuter, hate it! Det är projektarbete så jag och Mallan ska starta bvåra bloggar inför resan och skriva ner allt vi gjort hittills vilket är MYCKET. Ska nog stanna lite i skolan och plugga matten som jag ligger lite efter i eftersom att jag missade lekitonen i går.

Dagen till ära bär jag min Jesus tröja :) Känns bra. Taizé nästa :) haha.
Mamma kan inte sova på nätterna för att hon är så orolig att vi ska flyta ner själva och åka tåg sunt i frankrike. Förstår att hon är nervös, jag borde nog vara det mer. Är det lite men kan i alla fall sova på nätterna, haha.

Nu: Frukost
Senare: Skola

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar