torsdag 20 augusti 2009

x150

Idag, ja vad har hänt. Fick tvinga mig upp tidigt i morse, somnade sent så hade gärna stannat några timmar till i sängen. I alla fall, det bar av till körskolan där jag hade lektion med bananen. Det gick riktigt bra faktiskt, känns som att mina kunskaper börjar falla på plats nu. Det är skönt!

Efter några tester på körskolans datorer åkte jag hem till Niklas. Han låg och sov när jag kom så jag fick väcka han så fint, haha. Tror dock inte det uppskattades så mycket.

Vädret har varit jättebra hela dagen så vi har legat ute på gräset hela dagen och degat. Det blev även årets första vattenkrig med vattenslangen! Vinnare var såklart jag :) haha, han hade inte en chans :*

---------------------------
Kommer hem och möts av en sur mamma. Har fått minst 50 utskällningar av henne denna veckan :( Orkar verkligen inte med det. Kan inte hjälpa att jag kanske inte är helt perfekt hela tiden! Måste hon älta gamla saker och ta upp andra saker när vi bråkar om något helt annat! Orkar inte höra på det. Jag har fattat och jag vet att jag har gjort fel! Men på något sätt beter jag mig som en 5åring. Whatever, så fort jag får ett jobb sticker jag hemifrån. Thats it! Pallar inte mer.

Hejdå

1 kommentar: